План роботи
шкільного методичного
об’єднання
психологічної служби
Енергодарської
загальноосвітньої школи
І – ІІІ ступенів № 4
на 2014-2015 н.р.
Проблемна тема
міського управління освіти:
«Формування в учнів та дітей
дошкільного віку мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в контексті
компетентісного підходу до навчально-виховного процесу».
Проблемна
тема ЕЗОШ №4 на 2014-2015н.р. :
«Формування в учнів
мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку через
особистісно-орієнтоване навчання».
Методична тема
методичного об’єднання
психологічної служби:
«Особливості організації соціально-психологічного
супроводу під час навчально-виховного процесу шляхом посилення
мотиваційного компоненту системи освіти ».
Метою роботи
психологічної служби є :
«Створення умов для формування
позитивної мотивації до навчальної діяльності учнів та компетентно-розвиненої
особистості учня; здійснення власного професійного моніторингу та аналізу
діяльності кожним членом МО; підвищення рівня методичної підготовки
спеціалістів МО ПС; дослідження та аналіз напрацьованого практичного
досвіду, виховання та розвитку учнів з різними навчальними
можливостями».
Методична робота
соціально-психологічної служби в 2014-2015 н.р. спрямовуватиметься на
розв’язання таких завдань:
1. Підвищення методичного
та наукового рівнів членів МО, регулярне проведення огляду новинок методичної
літератури, періодичних видань.
2. Забезпечення соціально-психологічних умов для успішного навчання,
інтелектуального і морального розвитку особистості, її соціалізації і
професійного становлення, творчого розвитку, емоційно-психологічного
благополуччя шляхом урізноманітнення форм та методів роботи членів ПС;
3. Проектування програм короекцїйно-розвивальної роботи, складання планів
психокорекційної та логопедичної роботи з учнями класів інтенсивної
педагогічної корекції, вироблення шляхів взаємодії учасників колекційного
процесу;
4. Соціально-педагогічна підтримка та психологічний супровід обдарованих,
проблемних учнів та учнів категорійних груп з метою подолання негативних
проявів у спілкуванні, зниження рівня тривожності та агресивної поведінки;
5. Сприяння профілактиці професійного вигорання, деструкцій та деформацій
педагогів;
6. Узагальнення результатів роботи з питання формування мотивації до
навчальної діяльності учнів, визначення шляхів її підвищення;
7. Організація соціально-психологічного супроводу учнів з особливими
освітніми потребами, інклюзивного навчання та в умовах впровадження нового
Державного стандарту початкової, базової і повної загальної середньої освіти;
8. Здійснення власного педагогічного моніторингу та аналізу діяльності
спеціалістами М/О;
9. Систематичне знайомство та впровадження в практику сучасних освітніх
технологій та інновацій.
10. Використання ІКТ технологій у повсякденній професійній діяльності
спеціалістами МО та участь у медіа-фестивалях, конкурсах з ІКТ,
Інтернет-олімпіадах, веб-квестах.
Функції:
1. Діагностична
– з’ясування рівня розвитку основних психологічних систем та діагностика
порушень усного та письмового мовлення учнів;
2. Корекційна
– усунення відхилень в психологічному розвитку;
3. Корекційно
– відновювальна – корекція та профілактика відхилень в
інтелектуальному, мовленнєвому та особистісному розвитку;
4. Консультаційна
– надання допомоги суб’єктам НВП в питаннях розвитку,
виховання і навчання;
5. Профілактична
– попередження можливого неблагополуччя в психологічному та особистісному
розвитку учні, педагогів та батьків;
6. Просвітницька
– залучення педагогічного колективу до соціально- психологічних знань.
Інформація про членів
методичного об’єднання соціально-психологічної служби
№
|
Прізвище Ім’я
по-батькові
|
Освіта /спеціальність за
дипломом
|
Дата останньої атестації
/результати
|
Дата проходження останньої
курсової перепідготовки
/фах (рік,
№посвідчення)
|
Заохочення
(подяка, почесна грамота, дата,
номер)
|
1
|
Капшай Альона Іванівна
|
Повна вища. Вчитель біології,
валеології та основ екології, практичний психолог у закладах освіти.
|
03.12.2012
Спеціаліст ІІ категорії
|
02.09.2013 –
27.09.2013р.
№ 3446
|
Грамота УО ЕМР наказ
від27.04.2011 №182
Подяка УО наказ від08.07.2011
№253
|
2
|
Лаврушина Ольга
Володимирівна
|
Повна вища.
Вчитель-логопед
|
01.02.2012
Спеціаліст ІІ категорії
|
07.05.2012 –
25.05.2012
Вчителі – логопеди, дефектологи
№ 2948
|
Подяка УО ЕМР від 08.07.2011 №
253
|
3
|
Литвиненко Галина Вікторівна
|
Повна вища.
Соціальний педагог
|
-
|
-
|
-
|
4
|
Федько Людмила Григорівна
|
Повна вища.
Практичний психолог
|
03.12.2012
Спеціаліст ІІ категорії
|
01.10.2012 –
19.10.2012
Практичні психологи
№ 5043
|
Грамота НМЦ
від 26.04.2011 №17-ос
Грамота ЕЗОШ №4 від 16.09.2011
№ 110
Грамота УО ЕМР від 27.04.2011 №
182
Грамота НМЦ
від 18.04.14 №07/ос
|
5
|
Шумейко Віта Іванівна
|
Повна вища.
Практичний психолог
|
07.02.2012
Спеціаліст
І категорії
|
14.03.2011 –
08.04.2011
Психологи ЗНЗ
№ 1383
|
Грамота УО від 16.03.2006
№ 121
Почесна грамота ЕЗОШ №4
Від 26.08.2006
№159
Подяка УО від 08.07.2011.№ 253
|
6
|
Єфіменко Ксенія Юріївна
|
Повна вища. Спеціаліст
Корекційна освіта.
Олігофренопедагогика. Логопедія. Вчитель дітей з вадами розвитку.
|
-
|
-
|
-
|
7
|
Мечетна Людмила Володимирівна
|
Середньо-спеціальна
Керівник хореографічного гуртка
|
03.06.2013 -14.06.2013
Керівники гуртків позашкільних
закладів освіти № 2922
|
Грамота УО ЕМР
від 12.05.2011 №144
ПодякаУО ЕМР
від 08.07.2011 №253
Грамота УО ЕМР
від 03.04.2013 №108
Почесна грамота ЕЗОШ №4 від
01.04.2014 №106
|
Підвищення рівня
володіння ІКТ педагогами ШМО
Мета діяльності: Формування та розвиток ІКТ-компетентності
спеціалістів психологічної служби.
Завдання діяльності
на 2014-2015 н.р.:
1.Забезпечення формування
та розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності спеціалістів
МО, націлених на реалізацію завдань Державних стандартів початкової загальної освіти, початкової
загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, базової і
повної середньої освіти.
2. Підвищення рівня володіння
спеціалістами МО базовими навичками в галузі ІКТ.
3.Забезпечення використання ІКТ
технологій у повсякденній професійній діяльності спеціалістами ШМО.
4. Забезпечення супроводу та
участі спеціалістів в конкурсах з ІКТ, веб-квестах, тощо.
№
|
Зміст
|
Відповідальні
|
Дата
|
1
|
Забезпечити активне
використання в педагогічної діяльності інформаційних технологій, використовувати дидактичні можливостями мережі
Інтернет у навчально-виховному процесі.
|
Члени МО
|
постійно
|
2
|
Забезпечити підвищення рівня
володіння та впровадження ІКТ в навчально-виховний процес через самоосвітню
діяльність.
|
Члени МО
|
постійно
|
3
|
Проведення уроків з різним
ступенем ІКТ підтримки. Здійснювати аналіз відвіданих уроків у вчителів на
предмет ступеня ІКТ підтримки.
|
Члени МО
|
постійно
|
4
|
Робота над ВЕБ-ресурсами
вчителів методичного об’єднання..
|
Члени МО
|
Постійно
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий