Копилка школьного методического обьединения психологической службы

План  роботи
шкільного методичного об’єднання
психологічної служби
Енергодарської загальноосвітньої школи
І – ІІІ ступенів № 4
на 2014-2015 н.р.
Проблемна тема міського управління освіти:
«Формування в учнів та дітей дошкільного віку мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку в контексті компетентісного підходу до навчально-виховного процесу».
Проблемна тема ЕЗОШ №4 на 2014-2015н.р. :
«Формування в учнів мотивації до навчальної діяльності та саморозвитку через особистісно-орієнтоване навчання».

Методична тема методичного об’єднання
психологічної служби:
«Особливості організації соціально-психологічного супроводу під час навчально-виховного процесу шляхом  посилення мотиваційного компоненту системи освіти ».
Метою роботи психологічної служби є :
«Створення умов для формування позитивної мотивації до навчальної діяльності учнів та компетентно-розвиненої особистості учня; здійснення власного професійного моніторингу та аналізу діяльності кожним членом МО; підвищення рівня методичної підготовки спеціалістів МО ПС; дослідження та аналіз напрацьованого практичного досвіду, виховання та розвитку учнів з різними  навчальними можливостями».


Методична робота соціально-психологічної служби в 2014-2015 н.р. спрямовуватиметься на розв’язання таких завдань:
1.  Підвищення методичного та наукового рівнів членів МО, регулярне проведення огляду новинок методичної літератури, періодичних видань.
2. Забезпечення соціально-психологічних умов для успішного навчання, інтелектуального і морального розвитку особистості, її соціалізації і професійного становлення, творчого розвитку, емоційно-психологічного благополуччя шляхом урізноманітнення форм та методів роботи членів ПС;
3. Проектування програм короекцїйно-розвивальної роботи, складання планів психокорекційної та логопедичної роботи з учнями класів інтенсивної педагогічної корекції, вироблення шляхів взаємодії учасників колекційного процесу;
4. Соціально-педагогічна підтримка та психологічний супровід обдарованих, проблемних учнів та учнів категорійних груп з метою подолання негативних проявів у спілкуванні, зниження рівня тривожності та агресивної поведінки;
5. Сприяння профілактиці професійного вигорання, деструкцій та деформацій педагогів;
6. Узагальнення результатів роботи з питання формування мотивації до навчальної діяльності учнів, визначення шляхів її підвищення;
7. Організація соціально-психологічного супроводу учнів з особливими освітніми потребами, інклюзивного навчання та в умовах впровадження нового Державного стандарту початкової, базової і повної загальної середньої освіти;
8. Здійснення власного педагогічного моніторингу та аналізу діяльності спеціалістами М/О;
9. Систематичне знайомство та впровадження в практику сучасних освітніх технологій та інновацій.
10. Використання ІКТ технологій у повсякденній професійній діяльності спеціалістами МО та участь у медіа-фестивалях, конкурсах з ІКТ, Інтернет-олімпіадах, веб-квестах.
Функції:
1.     Діагностична – з’ясування рівня розвитку основних психологічних систем та діагностика порушень усного та письмового мовлення учнів;
2.     Корекційна – усунення відхилень в психологічному розвитку;
3.     Корекційно – відновювальна  – корекція та профілактика відхилень в інтелектуальному, мовленнєвому та особистісному розвитку;
4.     Консультаційна – надання допомоги   суб’єктам НВП в питаннях розвитку, виховання і навчання;
5.     Профілактична – попередження можливого неблагополуччя в психологічному та особистісному розвитку учні, педагогів та батьків;
6.     Просвітницька – залучення педагогічного колективу до соціально- психологічних знань.

Інформація про членів методичного об’єднання  соціально-психологічної служби
Прізвище Ім’я 
по-батькові
Освіта /спеціальність за дипломом
Дата останньої атестації
/результати
Дата проходження останньої курсової перепідготовки
/фах (рік,
№посвідчення)
Заохочення
(подяка, почесна грамота, дата, номер)
1
Капшай Альона Іванівна
Повна вища. Вчитель біології, валеології та основ екології, практичний психолог у закладах освіти.
03.12.2012
Спеціаліст ІІ категорії
02.09.2013 –
27.09.2013р.
№ 3446
Грамота УО ЕМР наказ від27.04.2011 №182
Подяка УО наказ від08.07.2011 №253
2
Лаврушина Ольга
Володимирівна
Повна вища.
Вчитель-логопед
01.02.2012
Спеціаліст ІІ категорії
07.05.2012 –
25.05.2012
Вчителі – логопеди, дефектологи
№ 2948
Подяка УО ЕМР від 08.07.2011 № 253
3
Литвиненко Галина Вікторівна
Повна вища.
Соціальний педагог
-
-
-
4

Федько Людмила Григорівна
Повна вища.
Практичний психолог
03.12.2012
Спеціаліст ІІ категорії
01.10.2012 –
19.10.2012
Практичні психологи
№ 5043
Грамота НМЦ
від 26.04.2011 №17-ос
Грамота ЕЗОШ №4 від 16.09.2011 № 110
Грамота УО ЕМР від 27.04.2011 № 182
Грамота НМЦ
від 18.04.14 №07/ос
5
Шумейко Віта Іванівна
Повна вища.
Практичний психолог
07.02.2012
Спеціаліст
І категорії
14.03.2011 –
08.04.2011
Психологи ЗНЗ
№ 1383
Грамота УО від 16.03.2006
№ 121
Почесна грамота ЕЗОШ №4
Від 26.08.2006
№159
Подяка УО від 08.07.2011.№ 253
6
Єфіменко Ксенія Юріївна 
Повна вища. Спеціаліст
Корекційна освіта. Олігофренопедагогика. Логопедія. Вчитель дітей з вадами розвитку.
-
-
-
7
Мечетна Людмила Володимирівна
Середньо-спеціальна
Керівник хореографічного гуртка
03.06.2013 -14.06.2013
Керівники гуртків позашкільних закладів освіти № 2922
Грамота УО ЕМР
від 12.05.2011 №144
ПодякаУО ЕМР
від 08.07.2011 №253
Грамота УО ЕМР
від 03.04.2013 №108
Почесна грамота ЕЗОШ №4 від 01.04.2014 №106



Підвищення рівня володіння ІКТ педагогами ШМО

Мета діяльності: Формування та розвиток ІКТ-компетентності спеціалістів психологічної служби.
Завдання діяльності на 2014-2015 н.р.:
1.Забезпечення  формування та розвитку  інформаційно-комунікаційної компетентності спеціалістів МО, націлених на реалізацію завдань Державних стандартів початкової загальної  освіти,  початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами, базової і повної середньої освіти.
2. Підвищення рівня володіння спеціалістами  МО  базовими навичками в галузі ІКТ.
3.Забезпечення використання ІКТ технологій у повсякденній професійній діяльності спеціалістами ШМО.
4. Забезпечення супроводу та участі спеціалістів в конкурсах з ІКТ, веб-квестах, тощо.

Зміст
Відповідальні
Дата
1
Забезпечити активне використання в педагогічної діяльності інформаційних технологій, використовувати дидактичні можливостями мережі Інтернет у навчально-виховному процесі.
Члени МО
постійно
2
Забезпечити підвищення рівня володіння та впровадження ІКТ в навчально-виховний процес через самоосвітню діяльність.              
Члени МО
постійно
3
Проведення уроків з різним ступенем ІКТ підтримки. Здійснювати аналіз відвіданих уроків у вчителів на предмет ступеня   ІКТ підтримки.
Члени МО
постійно
4
Робота над  ВЕБ-ресурсами вчителів методичного об’єднання..
Члени МО
Постійно

Комментариев нет:

Отправить комментарий