Склад міської
творчої групи практичних психологів ЗНЗ
м. Енергодар на 2014-2015 н.р.
«Психологічний
супровід педагогів з питань формування та розвитку мотивації до навчання в
учнів»
Керівник:
Федько Л.Г. – практичний
психолог, спеціаліст ІІ категорії ЕЗОШ №4
Члени творчої групи:
Павленко Т.М. – Методист ССПР НМЦ
Капшай О.І. – практичний психолог ЕЗОШ №4
Ступачук В.В. – практичний психолог ЕНВК №1
План
роботи міської
творчої групи
практичних психологів
ЗНЗ
м. Енергодар
на 2014-2015 н.р.
Проблема:
Психологічний супровід педагогів з питань формування
та розвитку мотивації до навчання в учнів.
Мета:
Вивчення особливостей
психологічного впливу педагога на учнів в напрямку формування навчальної
мотивації школярів та узагальнення матеріалу психологічного супроводу
педагогів з даної проблеми.
Завдання:
· визначення
актуальності та необхідності у психологічному супроводі педагогів з питань
формування та розвитку мотивації до навчання в учнів,
· пошук
та систематизація інноваційних технологій та методів у процес роботи з
педагогами щодо формування та розвитку мотивації до навчання в учнів.
· створення
банку матеріалів для впровадження в роботу педагогів з учнями, які мають
низький рівень навчальної мотивації,
· розробка
рекомендацій для педагогів щодо розвитку навчальної мотивації дітей.
· узагальнення
результатів роботи творчої групи.
· сприяти
розповсюдженню результатів творчої групи серед практичних психологів та
педагогів загальноосвітніх навчальних закладів міста.
Очікуванні результати: узагальнення результатів роботи творчої групи,
творче зростання її учасників, формування висновків роботи.
ПЛАН РОБОТИ
роботи міської
творчої групи практичних психологів ЗНЗ
м. Енергодар на 2014-2015 н.р.
№
п/п
|
Зміст роботи
|
Дата проведення
|
1.
|
Засідання 1:
1. Вибір
голови та секретаря творчої групи практичних психологів ЗНЗ.
2. Актуальність
психологічного супроводу педагогів з питань формування та розвитку мотивації
до навчання в учнів,
3. Обговорення
та складання плану роботи творчої групи практичних психологів ЗНЗ на 2014 – 2015 н.р.
4. Визначення
форм психолого-педагогічного супроводу педагогів з питань формування
навчальної мотивації дітей.
5. Складання
алгоритму дій учасників творчої групи.
|
НМЦ,
Вересень
2014 року
|
2.
|
Засідання 2:
1. Анотація
психолого-педагогічної літератури з проблеми.
2. Огляд та
аналіз запропонованих методичних матеріалів членами творчої
групи.
3. Розподіл
обов’язків серед учасників творчої групи у відповідності до визначених форм
супроводу педагогів з метою подальшого опрацювання методичних
матеріалів.
4. Аналіз та
систематизація інноваційних технологій та методів у процес роботи з
педагогами щодо формування та розвитку мотивації до навчання в учнів та огляд
матеріалів для впровадження в роботу педагогів з учнями, які мають низький
рівень навчальної мотивації.
5. Вибір форми
узагальнення результатів роботи творчої групи.
|
НМЦ,
грудень
2014 року
|
3.
|
Засідання 3:
1. Складання
пояснювальної записки.
2. Обговорення
та корекція запропонованих методичних матеріалів психологічного супроводу
педагогів.
3. Розробка
буклетів з рекомендаціями щодо проблем виховання на допомогу
батькам.
4. Систематизація
матеріалів щодо супроводу педагогів з питань формування та розвитку мотивації
до навчання в учнів для розміщення на електронному носії.
|
НМЦ ,
лютий
2015 року
|
4.
|
Засідання 4:
1. Підведення
підсумків роботи творчої групи за 2014- 2015 н.р.
2. Звіт
керівника і членів групи за напрацьованим матеріалом.
3. Презентація
узагальненого досвіду роботи членів творчої групи з теми «Психологічний
супровід педагогів з питань формування та розвитку мотивації до навчання в
учнів».
|
НМЦ
травень
2015року
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий