План
роботи шкільної
творчої групи
педагогів
загальноосвітньої школи №4
м.
Енергодар
за 2013-2014 н.р.
Проблема:
Формування творчої особистості учня, систематизації досвіду педагогічних
працівників, які працюють з обдарованими учнями та з дітьми , які мають
підвищені здібності. Стимулювання молодих педагогів в напрямку своєї діяльності
зі здібними учнями. Врахування психологічного аспекту взаємодії педагогів та учнів
у формуванні всебічно розвиненої особистості.
Мета:
Вивчення особливостей взаємодії педагогів та дітей в напрямку формуванні
всебічно розвиненої особистості та узагальнення матеріалу психолого-педагогічного супроводу учнів
з даної проблеми.
Завдання:
-
визначення актуальності та необхідності у
психолого-педагогічному супроводі учнів з метою допомоги педагогам у формуванні всебічно розвиненої особистості .
-
пошук та систематизація інноваційних
технологій у процес навчання;
-
розробка алгоритму підготовки учнів до
олімпіад, конкурсів, тощо.
-
розробка рекомендацій для батьків щодо
розвитку творчих здібностей дітей.
-
розробка та впровадження методичних
матеріалів по організації роботи з обдарованими дітьми;
-
узагальнення результатів роботи творчої
групи. Сприяти розповсюдженню результатів творчої групи серед педагогів
навчальних закладу.
Очікуванні
результати: узагальнення результатів роботи
творчої групи, творче зростання її учасників, формування висновків роботи.
ПЛАН РОБОТИ
роботи шкільної
творчої групи педагогів
загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів №4
м.
Енергодар за 2013-2014 н.р.
№
п/п
|
Зміст роботи
|
Термін
виконання
|
1.
|
Засідання 1:
1.Вибір голови
та секретаря творчої групи педагогів ЕЗОШ№4
2.Актуальність психолого-педагогічному
супроводі учнів з метою допомоги педагогам у
формуванні всебічно розвиненої особистості .
3.Обговорення
та складання плану роботи творчої групи педагогів ЕЗОШ №4 на 2013 – 2014 н.р.
4Складання
алгоритму дій учасників творчої групи.
|
Вересень
2013
року
|
2.
|
Засідання 2:
1.Анотація психолого-педагогічної літератури з проблеми.
2.Огляд та аналіз
запропонованих методичних матеріалів членами творчої групи.
3.Розподіл обов’язків серед учасників творчої групи у відповідності до
визначених форм з метою подальшого опрацювання методичних матеріалів.
|
Грудень
2013
року
|
3.
|
Засідання 3:
1.Складання
пояснювальної записки.
2.Обговорення
та систематизація запропонованих методичних матеріалів психолого-педагогічного
супроводу по організації роботи з
обдарованими дітьми.
3.Розробка рекомендацій
щодо проблеми
|
Лютий
2014
року
|
4.
|
Засідання 4:
1.Підведення
підсумків роботи творчої групи за 2013- 2014 н.р.
2.Звіт
керівника і членів групи за напрацьованим матеріалом.
3.Презентація узагальненого
досвіду роботи членів творчої групи з теми «Організація роботи з обдарованими
учнями та з дітьми, які мають підвищені здібності».
|
Травень
2014року
|
Склад творчої групи :
Керівник:
Федько
Л.Г.
практичний психолог,
спеціаліст ІІ категорії ЕЗОШ №4
Члени творчої групи:
· Дмитрюк Н.Г.
заступник
З НВР, вчитель української мови та літератури
· Смиковська Т.М.
вчитель
біології
· Нізяєва І.В.
вчитель іноземної
мови
· Бондажевський П.М.
вчитель історії та права
· Лаврьонова І.П.
вчитель початкових класів
· Кучеренко С.І.
вчитель російської
мови та літератури
· Гущинська С.В.
вчитель математики
· Ганзюк Ж.М.
вчитель
української мови та літератури
· Чабанюк З.Р.
вчитель
української мови та літератури
· Мірошник Л.П.
вчитель
географії та економіки
· Сущенко В.М.
вчитель історії та етики
Комментариев нет:
Отправить комментарий